Specifieke opleiding Engels

Klachten behandelen in het Engels.

Flag English
Jouw ideale language learning mix

Over de opleiding klachten behandelen in het Engels.

Uiteraard ontvang je liever geen klachten, maar als je er constructief mee aan de slag gaat kan je een klacht omzetten naar een opportuniteit. Elke klacht is namelijk een kans om bij te sturen, te evolueren en het in de toekomst nog beter te doen.

Een klant die een klacht communiceert, wil vooral gehoord worden. Het is dus belangrijk dat je luistert naar het verhaal van je klant en een gepaste reactie formuleert.

In je moedertaal kan het al een uitdaging zijn om je klant met de juiste nuances en positief taalgebruik te benaderen. Maar wat als je dit in het Engels moet doen? 

Quote grey_background_no shadow
  1. 01
    Klachtbehandeling in het Engels

    Is deze opleiding iets voor jou?

    Je hebt al een stevig intermediair niveau in het Engels. Je spreekt vrij vlot in vertrouwde situaties, maar je wilt de bezorgdheid van je klant ook in het Engels perfect begrijpen - en je antwoord helder overbrengen.

    Een klacht hoeft niet negatief te zijn. Dus ga de uitdaging aan om een negatieve ervaring om te buigen tot een opportuniteit. Zo kan je de relatie met je klant verstevigen én voelt hij zich begrepen.

  2. 02
    Klacht behandelen in het Engels

    Wat kan je na deze opleiding?

    Boost je communicatie skills met deze opleiding. Na de opleiding kan jij ook klachten in het Engels vlot opvolgen:

    • Actief luisteren.
    • Een klacht opvangen.
    • De juiste communicatiekanalen gebruiken om een klacht te behandelen .
    • Net die sleutelzinnen gebruiken waardoor de klant zich begrepen voelt.
  3. 03
    Klachten behandelen Engels

    Extra communicatie skills boosten tijdens je opleiding Engels?

    Nog meer uit je taalopleiding halen? Vul je opleiding aan met extra e-learning modules op het platform van CrossKnowledge. Dankzij deze korte learning snacks boosten we je customer service verder. 

    Wat kan je verwachten?

    • Omgaan met klachten: een vierstappenplan.
    • Hoe maak je van een probleem een opportuniteit?
    • Hoe maak je een verschil met empathie?
Jouw ideale language learning mix

Hoe gaan we te werk?

Geef jezelf én je carrière een boost met onze opleiding op maat. Met deze opleiding 'Klachten behandelen in het Engels' kan jij voortaan ook streven naar excellente customer service in het Engels. Van elke uitdaging maken we een opportuniteit.

Hoe doen we dat? Via een taaltraining op maat van jouw noden. 

01
Icon_screening

Screening.

Wil je starten met een taalopleiding Engels? Dan bellen we jou eerst even op voor een korte screening. Zo kunnen we je huidige taalniveau bepalen, leren we je doelen kennen en kan je ons jouw verwachtingen vertellen. Met die informatie zoeken én vinden we de taaltrainer die bij je past.
02
Icoon tandwiel

Mix voorstellen.

Een taalopleiding op maat samenstellen, dat doen we niet zomaar. We willen dan ook heel wat van je weten. Wil je face-to-face les krijgen, of verkies je een virtuele cursus? Leer je het liefst alleen - of net in groep? Kies je voor e-learning of net niet? Het antwoord op al die vragen helpt ons om jouw perfecte Language Learning Mix uit te werken

03
icons (2) - kopie-1

Let's go!

Valt je Language Learning Mix in de smaak? Dan kunnen we starten. Eerst zoeken we de taaltrainer die aansluit bij jouw taalniveau, doelen en profiel.

TESTIMONIALS

Wat onze klanten & cursisten zeggen.

De opleiding Engels is enthousiast gegeven door coach Fabienne met afwisseling van diverse topics: work-lifebalance, hobby's, wensen, slaap, kledij, LinkedIn, (glim)lachen, small talk, nieuws, krantenkoppen, idioms en nog véél meer. Fabienne gebruikte filmpjes, luister- en invuloefeningen en rollenspellen om grammar, vocabulary en the tenses een luchtige manier op te frissen. Huiswerk werd positief ervaren en goed voorbereid om te bespreken op de volgende sessie. Ook de multiculturele achtergrond van onze groep werd positief ingezet tijdens de lessen. De online opleiding Engels is een echte aanrader! Dankjewel Fabienne & BLCC!
Online opleiding Engels met afwisseling van diverse topics

Zijn er nog vragen?

Wat fijn dat je de opleiding ziet zitten. Voordat we echt van start gaan willen we je eerst even bellen voor een screening. Zo komen we te weten wat je huidige taalniveau is en welke doelen je hebt.


Plan een telefonische afspraak wanneer het jou past met één van onze Training Advisors.

BLOGBERICHTEN

Artikels die inspireren.

Meer weten over hoe je een taal leert? Hoe je als bedrijf een strategisch taalbeleid opzet? Waarom je e-learning moét inzetten? Of gewoon hoe werkt BLCC die ideale Language Learning Mix uit in de praktijk? Ontdek hier al onze artikels en laat je inspireren.

  • Maak leren werkbaar: de toekomst van taalleren op de werkvloer
    Maak leren werkbaar: de toekomst van taalleren op de werkvloer

    Ontdek hoe BLCC inspeelt op evoluerende leernoden met flexibele, digitale en contextuele leeroplossingen. Leren wordt een hefboom, geen last.

    Lees meer
  • Waarom vergeten we wat we leren? En wat kan helpen
    Waarom vergeten we wat we leren? En wat kan helpen

    Waarom onthouden we niet wat we leren? Ontdek hoe tools kunnen bijdragen tot effectieve taaltrainingen.

    Lees meer
  • Blijf groeien en onderhoud je talenkennis met Squidll
    Blijf groeien en onderhoud je talenkennis met Squidll

    Wanneer je al een goede talenkennis hebt, is het niet evident om te blijven groeien. Met Squidll kan je je talenkennis snel en flexibel onderhouden.

    Lees meer
Neem contact op

Heb je nog vragen over de opleiding?

Zit je nog met brandende vragen over de opleiding klachten behandelen in het Engels? 

Contacteer één van onze Training Advisors via onderstaand formulier. We helpen je graag verder.