Specifieke opleiding Frans
Klachten behandelen
in het Frans.


Over klachten behandelen
in het Frans.
Je doet er alles aan om klachten te voorkomen. Maar wanneer ze je toch bereiken, ga je er constructief mee aan de slag. Het is tenslotte een kans om bij te sturen en nog beter te doen. Je luistert naar het verhaal van je klant en verwoordt het juiste antwoord. Dat doe je met zin voor nuance en met positief taalgebruik, voor een geweldige klantervaring. Dat kan echter al een uitdaging zijn in je moedertaal. Wat als je dat ook in het Frans moet doen?

Iets voor jou?
Je hebt een stevig intermediair niveau in het Frans. Dat betekent dat je al vrij vlot spreekt in vertrouwde situaties. Maar je wilt de bezorgdheid van je klant ook in het Frans perfect begrijpen - en je antwoord helder overbrengen. Een klacht hoeft niet negatief te zijn. Dus wil je de uitdaging ombuigen tot een opportuniteit. Zo kan je de relatie met je klant verstevigen én voelt hij zich begrepen.

Wat kan je na deze opleiding?
- Een klacht opvangen.
- De juiste communicatiekanalen gebruiken om een klacht te behandelen .
- Net die sleutelzinnen gebruiken waardoor de klant zich begrepen voelt.

Jouw communicatie skills aanscherpen via jouw opleiding Frans?
Zeker! Dankzij een uniek partnership met CrossKnowledge bieden we jou ook gespecialiseerde e-learning modules die jouw communicatieskills versterken - en dat allemaal in het Frans. Je beslist zelf wat je wil leren en slaat meteen twee vliegen in één klap! Wat kan je verwachten?
- Omgaan met klachten: een vierstappenplan.
- Hoe maak je van een probleem een opportuniteit?
- Hoe maak je een verschil met empathie?
Zijn er nog vragen?
Wil je ook klachten in het Frans constructief leren oplossen - of heb je nog vragen? Contacteer onze Training Advisors!