Specifieke opleiding Frans
Telefoneren in
het Frans.


Over telefoneren
in het Frans.
Als professional telefoneer je ontzettend vaak. Leveranciers, klanten, collega's... Je staat ze allemaal te woord - zonder dat je ze ziet. Je mist een cruciaal deel van de communicatie: de mimiek en de lichaamstaal. In je moedertaal voel je de nuances aan. Maar kan je dat ook in het Frans - of besluipt je dan toch een spreekangst?

Iets voor jou?
Je hebt een intermediair niveau in het Frans. Dat betekent dat je al vrij vlot spreekt in vertrouwde situaties. Face-to-face met iemand spreken, dat lukt je wel. Maar wanneer je de telefoon moet nemen, voel jij je onzeker. Dan wordt die afspraak vastleggen plots een pak moeilijker.

Wat kan je na deze opleiding?
- Een telefoongesprek voorbereiden voor dat tikkeltje meer zelfvertrouwen.
- Sleutelzinnen beheersen om jezelf voor te stellen aan de telefoon en een gesprek af te sluiten.
- Een afspraak vastleggen.
- Informatie geven over jouw bedrijf of informatie vragen aan jouw gesprekspartner.

Extra communicatie skills aanscherpen via jouw opleiding Frans?
Absoluut! Dankzij een uniek partnership met CrossKnowledge bieden we jou ook gespecialiseerde e-learning modules die communciatieskills aanscherpen - en dat allemaal in het Frans. Je beslist zelf wat je wil leren en slaat meteen twee vliegen in één klap! Wat kan je verwachten?
- Lever een verbazingwekkende klantgerichte service via de telefoon.
- Ga productief om met ontevredenheid en maak van een probleem een opportuniteit.
- Bereid vragen voor om de situatie van je prospect te kennen.
Zijn er nog vragen?
Wil je jouw klanten meteen sans problèmes kunnen bellen in het Frans? Of heb je nog vragen over de opleiding? Contacteer onze Training Advisors.