BLCC Case Frans

One stop shop-principe bij Bpost.

Lees meer
Scroll
One stop shop-principe bij Bpost

34 000

medewerkers, verpreid over heel België

128 000+

opleidingsuren per jaar

Voor dit alles een beperkt opleidingsteam dat weliswaar bergen verzet.

In een Belgische organisatie waar zowel Nederlandstaligen als Franstaligen dagelijks samenwerken, wordt elk jaar sterk ingezet op taaltraining.

Collega's moeten immers dagelijks met elkaar kunnen communiceren, vergaderen, telefoneren, overleggen ...

Ontzorgen!

Hoe beheer jij alle aanvragen voor taalopleidingen? Wat is jouw meerwaarde als L&D als je alleen maar offertes opvraagt en trainingen inplant?

Is het niet eenvoudiger én efficiënter om één overeenkomst af te sluiten met een partner die het volledige aanbod levert. Van face-to-face in groep, tot virtueel traject of e-learningpakket met ondersteuning.

Met de juiste data maken we het verschil

De tijd die vrijkomt kan je gebruiken om het verschil te maken voor jouw organisatie! Wij delen data met jou en analyseren samen hoe we het opleidingsaanbod nog beter kunnen aanpassen op jouw organisatie.

Zo weten we welke taalniveaus het meeste voorkomen in jouw organisatie, maar ook op welke teams we extra training moeten inzetten om hen meer impact te geven in die andere taal.

Hoe begin ik eraan?

Heel eenvoudig...door erover te praten met ons. Leg jouw uitdagingen op tafel en we gaan er samen tegenaan. Vanuit onze expertise stellen wij de juiste vragen om de puzzel te leggen en de juiste Language Learning Mixes voor jouw organisatie voor te stellen.