FRANS

One stop shop-principe bij Bpost.

Bpost beschikt over maar liefst 34.000 medewerkers, verspreid over heel België. Voor al deze mensen is een beperkt opleidingsteam dat weliswaar bergen verzet. In een Belgische organisatie waar zowel Nederlandstaligen als Franstaligen dagelijks samenwerken, wordt elk jaar sterk ingezet op taaltraining. Collega's moeten immers dagelijks met elkaar kunnen communiceren, vergaderen, telefoneren, overleggen ...

De language skills van Bpost versterken, dat is ons doel. Met een one-stop-shop opleidingspakket.

  • 34 000 medewerkers, verspreid over heel België
  • 128 000+ opleidingsuren per jaar

 

Ontzorgen!

Eerst en vooral stellen we vragen om de huidige situatie van Bpost en haar medewerkers in te schatten. Hoe beheren we alle aanvragen voor taalopleidingen? Wat is de meerwaarde van L&D als je alleen maar offertes opvraagt en trainingen inplant? Is het niet eenvoudiger én efficiënter om één overeenkomst af te sluiten met een talenpartner die het volledige aanbod levert. Van face-to-face in groep, tot virtueel traject of e-learningpakket met ondersteuning.

 

Met de juiste data maken we het verschil

De tijd die vrijkomt kan je gebruiken om het verschil te maken voor jouw organisatie! Wij delen data met jou en analyseren samen hoe we het opleidingsaanbod nog beter kunnen aanpassen op jouw organisatie. Zo weten we welke taalniveaus het meeste voorkomen in jouw organisatie, maar ook op welke teams we extra training moeten inzetten om hen meer impact te geven in die andere taal.

 

Hoe begin ik eraan?

Heel eenvoudig...door erover te praten met ons. Leg jouw uitdagingen op tafel en we gaan er samen tegenaan. Vanuit onze expertise stellen wij de juiste vragen om de puzzel te leggen en de juiste Language Learning Mixes voor jouw organisatie voor te stellen.

 

 

 

Wil jij ook een taalopleiding op maat van jouw bedrijf en jouw strategische doelen?